27 June 2009

Hail Kaiba!



Minu ennustused üpris vihmaseks laulupeoks osutusid õigeks ning vihmakeep sai selle päeva jooksul minu parimaks kaaslaseks. Olen üsna pettunud oma klassikaaslastes, kes otsustasid mitte kohale ilmuda. Õnneks pakkusid paralleelklassi õpilased mulle ehk isegi paremat seltskonda.
Suure tõenäosusega ei saa minu klassikaaslased osalema ka üldlaulupeol Tallinnas mingi rumala põhjuse tõttu. Äh..!

Renee helistas ning soovis mulle üle anda kleidi, mis tema sõnul teeks igaühe seksikaimaks naiseks linnas. Minu kahtlused selle väite üle olid üpris püsivad ja kleiti selga proovides kahtlused kinnistusid veelgi. Kuigi kleit pole kõige koledam, ei kannaks mina seda kahjuks välja.
Kuid kleit ehk polegi kõige olulisem selle kokkusaamise juures. Enamasti jääb mulle seda (liigagi lühiajalist) vestlust meenutama joonis mustade aukude olemusest ja füüsikast, mida ta olevat kahtlasel kombel näinud hallutsinogeenide mõju all. Jagasin oma mõtteid ja teooriaid temaga ning kokkuvõttes saime üsna ilusa joonise, millele Renee lahkudes joonistas lillekese, et teemat taas Maale tagasi tuua.

Reedel toimus Rokikas Sins Of Goners'i selle suve (ehk isegi selle aasta) viimane laiv, sest paar liiget olid planeeritud minema sõjaväkke. Kuna oli poiste viimane õhtu laval, siis arvasin, et nad väärivad parimat publiku kaasaelamist. Nagu oli ülejäänd rahvast näha, andsid paljud endast kõik, et esinemine oleks nauditav. Kael andis tunda kuni esmaspäevani. Amatöör.

Jaanipäev.. mh!
Möödus teine Peipsi ääres. Meelde jäävad Koosa beach-party, hääletamine, pikk vestlus Mikeyga, 'sitt nali' R. autoga ja tagasitee Tartusse G. ja K.'ga.

Üks üsna segadusseajav telefonikõne kutsus mind Peetri kiriku juurde kella üheksaks. Isiku tuvastamine, kes eelmainitud telefonikõne tegi, võttis mul unise peaga üsna kaua aega. Aru saades, kes see oli, oli tähtsaim ülesanne ärgata ning seada sammud eelmainitud kiriku poole. Segadusele lisas ülaatuselementi juurde veel A. Kuigi oleksin soovinud olla selles, vägagi segases, seltskonnas natukene kauem ning tutvuda teistegi isikutega, kes olid asukohta samuti kohale ilmunud kummalise kõne peale, ei saanud ma seda teatud vanemlikel põhjustel endale lubada.



Njee!
teie Aradia.

1 comment:

Anonymous said...

Loe kogu blogi, paris hea