23 November 2008

Warmth in the silence


Picture by: http://fatallook.deviantart.com/

Ema ning isa on otsustanud mind jätta meeletu lumetormi meelevalda koos hunniku pakisuppide ja külmutatud pitsadega (nad ikka veel järeldavad, et kuna mulle meeldivad pakisupid, siis ma ei oska endale korralikku sööki teha). Ühesõnaga ootab mind ees nädal aega üksindust. ^-^ Ma usun, et ma saan seda nädalat nautima.
Ei, mitte et mul oleks midagi vastu oma vanematele. Lihtsalt, mulle on hakanud meeldima need nädalad üksi kodus, kui nad on otsustanud üks hetk lennuki peale tormata ja mulle kuhja külmutatud pitsasid jätta. Nädal aega (liiga) kõvasti muusika mängimist (jah, minu naabrid on nii leppivad, selle sitaga, mida ma kuulan)... Üksiolek pikema perioodi jooksul paneb mind tegutsema liigagi ebanormaalsel tasemel. Kuid ma ikkagi ootan seda.
Umbes neljapäevaks peaks mul tekkima kerge hirm üksinda pimedas korteris ringi kõndimise ees, kui väljaspoolt tulevad igasugused imelikud, mtte minu enda poolt tekitatud häaled. Tulge mulle külla, tehke mulle kalli.

Ema tõi mulle Käsnakalle jõulukalendri. Ütles, et ta pidi selle ära ostma, teades kui väga mulle Käsnakalle meeldib.
See oli armas.

Oh jõulu.
Okei, jõulukalender oli armas, kuid ma tõesti ei oota jõule. Null emotsiooni. Püha on pea täiel määral kaotanud oma tähtsuse. Jah, suguvõsa tuleb kokku, söövad üleliia rasvaseid toite, joovad pähklitega ülepakutud glögi ja kannatavad välja umbes tunniajase jõuluvana külaskäigu, kuna suguvõsa pesamuna on vastavas vanuses. Ning siis minnakse laiali, teades, et kõik on kulutanud meeletuid summasid, et teha igale suguvõsa liikmele mingi närune kingitus, mida nad arvatavasti ei vajanud. Überkommertslik lambkari.

Ning siis see lumi..
Jah, kõik on ilus ja valge, kuid isegi ilmataadi habemekõõm ei suuda kõrgustesse kasvavat ristkülikutega täidetud Annelinna ilusaks teha. Ja tänu sellele võtab minu kooliminek kordades rohkem aega!

See torm on lahe.
Ühelt poolt maja on meeletu - aknad on kinnituisanud, ning tuul tahab akent eest murda. Teisel poolt maja teen ma rõduukse lahti ning mulle vaatab vastu täielik vaikus. Isegi autosid ringteel ei ole kuulda.

Silence..
it truly makes the most beautiful music.

Vaikuse saatel tantsides,
Teie Aradia.

No comments: