27 January 2009

December Elegy



Armun iga kord Widow's Weeds'i kuulates. Puhas emotsioonide valang. Album moodustab ideaalse terviku, rääkimata veel üksikute lugude geniaalsust. Ahhh..

Reedel oli Elise sünnipäeva tähistamine. Jõudsin sündmuspaika kohale alles kella üheksa ajal, seega oli tähistamine kestnud juba natukene pikemalt kui 4 tundi. Kõrvulukustavalt mängis muusikakeskus üheksakümnendate kuulsamaid eesti pop-hitte. Naljatades n.ö. meie nooruse laulud. Oma heast kingivalikust sain aru, kui Elise jooksis üle toa minu poole käed avali karjudes: "See on parim kink, aitäh!", ning siis ta kallistas mind liigagi kõvasti. Hiljem peopaiga teisel korrusel noormeeste Mikey ja Rasmusega rääkides tundsin ennast halvasti. Mul hakkas häbi. Tundsin, et olen nende arutletud teema koha pealt ebakompententne ning liigväheste teadmistega, et kaasa rääkida. Lubasin endale, et teen teema kohta sügavamat uurimustööd. Hiljem pärisin Mikey käest lähemalt tema tegemistest ühes teatud organisatsioonis, kuid nagu ma talle olin ennemgi maininud, oli ta jällegi võrdlemisi kinnine. Kuid ma ei heida seda ette. Ei ole tegelikult minu asi selles teemas surkida. Arutlesime avalikkuses elamise plussidest ja miinustest.
Sünnipäevajärgsed pildid tekitasid osades inimestes häbi, kontrollimatuid naerupahvakaid ning panid neid veelkord meenutama õhtuseid juhtumisi.

Kahju, et perioodõppe tõttu lõppevad peagi matemaatika tunnid ära. I've grown to like this subject. Õpetaja mainis, et 'teie (Anni ja mina) isegi saate aru'. Aitäh! Aga pole imestada, kuna enamuse meie klassist moodustavad tagapinkides olevad blondid tsikid, kellele meeldib rääkida, mida Elu24 on kirjutanud. Mikey mainis, et eile oli Elu24's uudiseks, kuidas Keanu Reeves käis tankimas. Mul ei jätku sõnu.

Klaverimäng on võtmas üles uusi tuure. Lõpuks leian natuke aga sellele pühenduda ning seda nautida.


Michael Hussar - "Morphine"

Kasvavalt mõttetumaid raamatuid lugedes,
Aradia.

No comments: