01 February 2009

Pekki ja piima!


Reedel sain kokku, üle üpriski pika aja, Aapoga. Veini, shokolaadi ja maitsva õunakoogi kõrvale sai arutletud liiga sügavalt ja üleanalüüsides suhteprobleemidest, nende tagamaadest ning kõige lõpuks korrutustabelitest. Tõesti, Aapol oli õigus, me oleks pidanud lindistama meie vestluse, kuna jututeemad, mille me võlusime välja pea mittemillesti lubasid meil hüpata maailmakorra kokkukukkumisest koheselt kaupsi osside juurde. Hämmastav. Usun, et Aapo saab mulle nüüd pikemat aega meenutama sõnapaari 'Pekk ja Piim'. Peale mõnusalt külma kojukõndimist võin öelda, et ma nautisin seda õhtut väga.

Laupäeval sain kokku, jällegi üle pika aja, Gretega. Otsustasin ta vedada teed jooma. Minu võime midagi originaalsemat välja mõelda, kui teejoomine, vajab tõsist taaselustamist. Rääkisin talle oma seiklustest Egiptuses ning vahepealsest, vägagi kaootilisest ning teguderohkest ajast, mil me kokku ei olnud saanud. Oli hea kuulda, et tal läheb hästi nii eraelus kui ka õpingutel. Lubasime hoida üksteist teavitatud ja ühenduses oma tegudest ja mõtetest. Ahjaa, ma ei maininudki, et Grete värvid endal juuksed roosaks. Võõras, kuid ääretult ilus.
Veetsin Gretega liigagi lühikesed 2½ tundi ning suundusin Rokiklubisse üritusele MetalPit.
Esimesena astus lavale Wrath Is Evergreen, kes oli üllatus. Kahtlesin alguses naisvokaali võimetes, kui üllatusin kui nõnda (väliselt) kauni isiku suust tuli välja äärmiselt jõuline ning ootamatu hääletämber, mis kaalub ülesse nii mõnegi meesvokaali. *plaksutab* Mulle mainiti teiste kohalolijate poolt, et trummar 'mängis mööda'. Kuid kas mina olin ebakompententne, või oli asi milleski muus, ei suutnud mina seda välja kuulda. Bändil on arenguruumi, kuid usun, et hakkan sellel pundil silma peal hoidma.
Kohtusin isikuga, kes väitis tulihingeliselt rusikaga vastu lauda lüües, et Black Metal on elu ning igasugused meloodiad on pededele. Natukese aja pärast nägin sama isikut laulmas kaasa Within Tempation'i Ice Queen'ile, mille peale ma teda terve õhtu hüüdsin ('hüüdmine' sisaldas endas meeletu koguse mõnitamist) silmakirjalikuks pedeks.
Järgmisena vallutas lava lätlaste oma Dark Domination. Ma ei oskagi nagu midagi öelda. Üleüldiselt kuulatav, kuid muusikastiil, mida nad viljelevad, ei ole väga mulle. Metalstorm.ee annab nende viimasele plaadile hindeks 10, kuid usun, et see üks hääl, mis selle hinde andis, oli nende ainukese Metalstorm.ee's asuva fänni heategu.
Viimane, väidetavalt ka kõige parem, peaesineja Bestia jäi mul kahjuks järgmise päeva varajaste kohustuste tõttu nägemata. Kuid pole viga, on Bestiat ennemgi nähtud ning näeb veel ka tulevikus.

Selline teatud kaootilisus mulle hetkel sobib. Tegevusetus mulle ei istu. Isegi fakt, et hetkene olukord gümnaasiumis, muusikakool ja autokool võtavad sitta kanti energiat ja aega, meeldib mulle. Nüüd on vist õige aeg vaadata üle sümptomid, mis viitaksid masohistlikule käitumisele.

Keemia kodutööd tehes,
teie Aradia.

No comments: