26 February 2009

Üheksa


*lehvitab*

Mis on juhtunud viimase üheksa päeva jookuul?
Palju, kuid teid see kõik ei huvita. Ühesõnaga kokkuvõte meeldejäävamatest juhtumistest.

Sain kätte kirjandi, mida arvasin olevat täiesti korraliku. Kuid kui midagi saab perse minna siis see arvatavasti lähebki. Nimelt mainis õpetaja, et talle ei meeldi kuidas kasutan 'liiga kunstliku kõneviisi'. Fail.
Käituksin vastvalt esimesest instinktiivsest kaitsereakstsioonist ja lajataksin talle vastu oma arvamusi, miks tema mulle kaa ei meeldi. Puhtast jonnist. Aga kuna tegemist oli inimesi täis klassiga, siis hoidsin ennast tagasi ja lubasin malbe naeratusega midagi selle 'probleemi' lahendamise asjus käsile võtta.

Kui keegi juhtus vaatama 24. veebruari TV3 uudiseid, siis ehk mäletate ühte äärmiselt õnnetut ja (mittenaljakalt)lollakat juhtumit, mis toimus Tartus, Ihastes. Õpetaja K. sattus minuga koolimajja sisse astuma samal ajal ning sõbraliku (minu poolt väsinud) tervituse järel mainis ta, et tal puudub hetkel elukoht ning on õnnelik, et tema pere elus ning terved on. šokeeriv. Puhtinimlikust kaastundest oli mul kahju, kuid Mikey rikkus olukorra ning teatas, et tal on pohhui ning küsis peale uudise kuulmist, et: "Kas see tähendab, et Inglise keel jääb ära?" Hiljem näitas C. oma telefonist pilte õpetaja K. majast. Õudne.

Laupäeva hommik algas Johanna kõnega, mis kutsus mind uisutama. Kutse tundus ahvatlev ning ma haarasin endale lähimad uisud ning tõttasin laululava poole.
Ma ei oleks uskunud, et suudan paari tunni jooksul niivõrd palju kordi fail'ida. Bussipeatuses selgus, et sobivaim buss oli just läinud, ning seega jäin ootama järgmist, mis saabus 10 minuti pärast. Kesklinnas asusin soovitud bussipeatusesse ootama vastavat bussi, mis viiks mind võimalikult ruttu sihtkohta. Vaatasin ajagraafikut ning jäin ootama bussi, mis minu vaatluste kohaselt oleks pidanud tulema iga minut. Ootasin 10 minutit. Mul tekkis teatud kahtlus ning ma läksin veenduma kellaaja õigsuses. Järgneva minuti naersin enda üle, kuna olin vaadanud valet graafikut. Asusin jala teele. Johanna juurde jõudes märkasin, et olin veetnud Annelinnast Supilinna jõudmiseks üle tunni aja. Kuid pole muret, asusime teele lähima jäävälja poole.
Kohale jõudes selgus et olin võtnud kaasa tervelt kaks uisku. Uiskude kogus oli õige, kui nende suurus ning ettenähtud koht olid valed. Nimelt olin kaasa võtnud parema jala uisu nr. 38 ja teise parema jala uisu nr. 41. Johanna ei jõudnud minu halamist eepilise fail'imise koha pealt kuulata ning sundis mind kandma tema enda uiske.

Laupäevaõhtune üritus Rokiklubis võibolla tõestas veelgi minu esialgset arvamust Juliast. Kuigi ta pidi kahjuks lahkuma meie seltskonnast üsna varakult, siis otsustasin temaga veeta võimalikult palju aega. Arutlesime inimese alateadlikest valikutes, nende põhjustest ja mõjudest suhetele ning muidugi teatud isiku ääretust lollusest. Peale lahkumist saatis Julia sõnumi, mis pani mind siiralt raeratama. Ma nautisin seda õhtut kaa. Aitäh!
Mafia... (h)

Niipalju kui olen kuulnud Uku DnD all-night'erist, siis oli see üleüldine fail. Kahju. Võibolla oli isegi hea, et otsustasin jääda koju. Kuid arvatavasti minu kohalolek ei oleks muutnud midagi.

Yahtzee on lahe!
Teie Aradia.

2 comments:

Eve said...

Mäng oli lausa epic fail! :D

Milady Verity said...

Viimane lause kõlas nagu Lokid - see oli kummaline ^^