17 February 2009

I feel good.. dänänänänääää!



Kirjeldab hästi hetkest olukorda, mõtteid, emotsioone.
Kaos.
Ja käigu kõik persse, ma naudin seda. (vabandan väljenduse eest) Kuid midagi paneb mind seda hetke tõeliselt nautima. Asi võib olla selles, et mul puudub tegevusetus, alati on midagi, mis vajab tegemist, kuhugi jooksmist, millegi täitmist, millegi õppimist, arusaamist. Kuid asi võib ka seisneda selles, et ma tean, et hetkel ma pingutan ennast viimse piirini ning ma tean, et ma annan endast parima. Ma tunnen seda, et näen vaeva. Ning õhtuti magama minnes valutan oma lihaseid ja väsinud silmi, teades, et sain endale midagi kasulikku tehtud. Jah, põletan ennast läbi, vististi olengi seda teinud, kuid ma olen iga hetke nautinud.
Hämmastav iseseisvustunne on vallanud mind viimase kuu. Arusaamine, mõistmine, et ma saan üksi hakkama ideaalselt, isegi paremini. Õpin ennast tundma olukorras, kus abi tuleb otsida vaid endalt. Parimad õppetunnid.
Olen hakanud aru saama lõpuks, eelnevate aastate õpetuste tähtsusest. Vaikselt, kuid iga õhtuga aina rohkem. Julgen olla, öelda, mõtelda ja vastu vaielda. Eristan vajalikku seda mitte olevast. Olen õppinud palju. Tunnistan, olin umbusklik, naiivne ning vägagi põikpäine. Isegi südametu. Kuid kõrvalt jälgides sai selgeks nii palju. Kuid nüüd on vist liiga hilja tänada.

I'll burn the candle at both ends until I find what I'm searching for.

Oo, rumal tiinekas, miks olen nii eepiliselt ... ebapiisav !?
Ei ole tegu enesehaletsusega, nagu Marko seda väitis olevat. Mina näen seda piitsama, mis sunnib mind tagant ennast parandama ning endast kõike andma. Olema see, kellena ma tahan ennast näha. Ning piitsa ei näe ma absoluutselt negatiivses võtmes. Minu jaoks kaldub see teisele poole... [Insert NO kinky thoughts here]


Rääkisime Karmeniga täna pensionäridest ning Anni oli täna imelik, väga imelik. Ta rääkis valkudest.

Ning ma pean mainima oma tülgastust Marko põhimõtete vastu. Just nimelt nende, mille alusel ta omale sõpru ja tuttavaid valib. Tunnen, et ta teeb nendega endale rohkem liiga.

Aradia says: "Kas mina olin laupäeval imelikus tujus, kuid mulle ta kaa väga ei sümpatiseerunud."
Viper says: "Ah, tead, sul on kujunenud mingi piir vaikselt. Kui sealt lati alt läbi ei jõua, siis on isik kohe mõttetu."
Aradia says: "Võibolla tõesti. Kuid kas mite see meetod ei praagi välja nõrgad, ebahuvitavad ja lollakad?"
Viper says: "Ei tasu kohe tembeldada."
......
Aradia: "Ühesõnaga sa koguksid enda ümber suure hulga idioote, kuna nad võivad tulevikus kasuks olla?"
Viper: "Mitte idioote, vaid inimesi, keda saan välja kannatada."

Vestluse lõpuks oli mul äärmiselt suur tung talle midagi teravad selga lüüa.

Sinised kastid, mis ei taha ära minna ftw!
ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ ˇ





























No comments: