15 March 2009

10 Foot Cock & A Few Hundred Virgins

Picture From: KING's MySpace

Reedel olin Rock & Roll Heaven'i avamis-/proovipeol. Hetkel veel küllaltki ehitusjärgus Rock & Roll Enterprises'i uus osa on oma mõõtmetelt tunduvalt suurem kui vana Rokikas (nüüdsest ümbernimetatud Rock & Roll Hell'iks), mis on äärmiselt hea, kuna vana R&R Hell jäi silmnähtavalt liiga väikseks selle rahvamassi jaoks, keda püüti sinna sisse suruda ning muidugi sealne lava oli naeruväärselt väike. R&R Heaven asub mugavalt samas majas mis R&R Hell, vahe on vaid 2 korrust. Kuid kuna asi oli veel ehitusjärgus, siis leidus mõningaid vigu mille üle külalised nuriseda said. Suitsuruumi külastajad mainisid, et vajaliku 'laksu' saab kätte ka niisama seal väga-väga väikses ruumis teatud aja veetmisega. Ruum mahutas ehk 10 inimest ning ventilatsioon oli liiga nõrk. Maalingud seintel olid veel pooleli ning osa valgustust oli paigutamata. Kogu õhtut saatis tugev värvihais.
Peaesinejana Ska Faktor ei meelitanud mind sugugi, kuid kuna sain tasuta sisse siis läksin kohale uut klubi uurima. Seevastu soojendajana esines Iron Cobra, kelle esinemistel olen varemgi käinud, ning kes on mulle väga hea mulje jätnud, isegi vaatamata nende poiste võrlemisi noorest east. Lisan ühe video nende Metal Attack'il esinemisest. Head kvaliteeti ei ole siin oodata.

Huvitav, kas neid võib tulla probleme oma nimega? Üks teinegi bänd tegutseb sama nime all ning tuntud trummipedaalid on samuti oma nimeks saanud Iron Cobra.

Reedel sai mulle teatavaks Emilie Autumn'i peatsest esinemisest Eestis. Olin natuke aega ülereageeriv fangirl ning hüppasin toas ringi väga lollakal moel.
*kogub sente* I'll be there! No matter what!
Viimati olin nii erutatud, kui ootasin Sonata Arctica kontserdi algust umber 07' aasta lõpus Soomes.
Kuid reaalsus lõi pähe, kui mõtlesin öömajale, mida ma vajaksin Tallinnasse. Küll midagi välja mõtleb.

But who watches over Watchmen?
Mind on viimased kuud vallanud Watchmen'i maania. Mind võttis tummaks Vahuri poolt saadetud treiler filmile ning ma hakkasin peale seda asjasse lähemalt süvenema. Vahur suutis olla veelkord kasulik saates mulle lingi lehele, kust laen hekel alla Watchmen'i Comic Novel'it. Tahaksin selle enne läbi vaadata, kui lähen kinno filmi uudistama.


Ning ma ei saa üle Tim Minchin'i geniaalsusest:


Raha kogudes,
Teie Aradia.

1 comment:

Siiri said...

Ma võin sind majutada EA ajal.
Ma arvan vähemalt, et võin.