29 March 2009

My hope, the destroyer.

Weeping with you. Arms around them
Flowing with you. Without your men
Keeping with you. Feeling their shiver
Drowning with you. Deep in this river
Tired and lonely. Sitting and staring
Weak and filthy. No longer caring
Wasting to nothing. The rubble of you
Hoping for something. Poison where love grew
People. Feel her mind
She is broken
People. Fill your eyes
Her body is broken
Leave me be, with my memories
I can still see all the lovers of me
I still know those feelings
You're still mine, my lover
I watch over you
Goodbye my lover
No sorrow. Please, no tears
Holy and fallen. Watch yourself die
Fade and wither. Long lost the fight
Tremble to sleep. Her man long gone
Years, and still weeps. Never forgotten



Tegelikult oli väga hea, et sain reedel Aapoga kokku. Ma ei olnud seda küll plaaninud, kuid see töötas kuidagi. Ning vabandan, et olin tema eelneva veinivaliku kohta midagi halvasti öelnud. Kiidan taevani tema valgehallitusjuustu valikut. Reedene õhtu mõjutas suuresti minu järgnevaid tegusid ning meeleolusid. Olen sulle (Aapo) tegelikult tänulik. Järgmine kord ma ei püüa sind uinutada oma ebaoluliste probleemidega ning ehk räägime targematel teemadel.

Rokiklubis olin pea vastu oma tahtmist. Olin suuresti veel shokeeritud oma reedestest väljaütlemistest ning ei tundnud ennast väga iseendana. Olin enamasti üksi, võõrutasin ennast pea tahtmatult inimestest. Lahkusin jällegi varakult, kuna liiga rahvast täis klubi ning teatud mõttes valusad käitumismaneerid ning ütlused tegid mu sealolemise väljakannatamatuks. Bändid sakkisid päris julmalt. Kui isik(ud) hakkab mind kritiseerima joogi pärast, mida joon ning minu arvamuse pärast ühe teatud naissoost isiku vastu, siis ongi ehk parem, et varakult lahkusin.

Kas sarkasm ja selle hulk, mida kasutan on läinud kuidagi kangemaks või on hakanud minu naljad tõsiselt solvama inimesi, kes tunnevad mind juba üpriski kaua ning peaksid saama aru minu haigest huumorimeelest. Hm.
Kuid jällegi olen märganud, et pöördun sarkasmi poole, kui püüan varjata enda või teiste jaoks mingeid tundeid. Kuradi alateadvuslik kaitserefleks!

Arvatavasti saan selles mõttes ennast natuke aega 'marineerida'. I need a little mental and emotional healing. G., ma loodan, et sul järgmiseks nädalavahetuseks midagi plaanitud ei ole.

No sorrow. Please, no tears.
Teie Aradia.

No comments: