09 March 2009

U-u-u-aua!



Haha! Ma suutsin jälle selle endale nädalateks mälusse 'replay' peale panna.
*tantsib*

Kohtusin täna teel klaveritundi Markusega. Vestlus vältas läbi viie bussipeatuse ning kuni minu klaveriõpetaja ukseni. Mäletasin, kunagisest ammusest ajast, et ta elas samasuguses majas. Näe, kõrvalmajas. I know where you live! *evil smile*
Ühesõnaga: 'Kuni järgmise bussini.'

Naistepäeval suutis Aapo mind üllatada valge roosiga. Vaeseke pidi ootama minu järel pea 2 tundi, kuni ma perega lõunatasin. Vabandust. Ta tunnistas oma missiooni õnnestunuks, kui vastasin, et jah, see muutis mu tuju paremaks. Õnneks ei teinud ta teistele naissoost tuttavatele ülekohut, ning viis ka neile roosiõie. Kohtumine jäi küll lühikeseks, kuid äärmiselt armsaks.
Nagu näha, on võimalik ikkagi veel naisi 'ära osta' lilledega. Bläääh, kustutaksin ennast meelsasti nende naiste nimekirjast maha, kuid kuidas võidelda vastu naratusele, mis surub ennast näole, kui tullakse roos käes. Kliššee..

Kuna Kaberneeme/Tallinna planeeritud sõit jäi kahjuks ära, otsustasin veeta Gretega mõned tunnid koos. Tegime tiiru kesklinna pubides, veendudes, et iga viimanegi neist oli pilgeni inimesi täis. Otsustasime lõpuks Zavoodi kasuks kuna sealsed friikartulid on odavad ning head.

Laupäeval toimus Rokiklubis üritus 'Vanakooli Ketsipidu'. Vist ainuke eredamalt meeldejääv seik oli Mikey lavaline käitumine või teise nimega akrobaatika. Põrandal selili basskitarri mängimine oli nii mõnelegi teatud naisfännile unistuste täitumine. Otsustasin ära kannatada kõrvalseisva tütarlapse näkkulendavad juuksesalgud ja pealaulja katsumise ebasobivatest kohtades ning lihtsalt nautida bändi. Wow, that girl was drunk. Seda oli halb vaadata. Järgmise bändi ajal otsustasin lahkuda, kuna üritus ei pakkunud enam pinget.

*tantsib*
U-U-U-AUA!
Teie aradia.

2 comments:

Eve said...

Tead, ma peaks sinuga midagi kurja tegema nüüd. :D Panin video tööle ja selgus, et heli on põhjas. Lisaks kõrvakuulmisele on kadunud ka viimne mõistus. ^^

cmc said...

Mina mõtlesin, et teem täielikult mitteseoses postituse.

Kuna ma ei tea sinu msn ega midagi, siis mõtlesin mainida, et emmilie autumn on varsti eestis. Esmaspäeval kell 10.00 on piletid müügis.

Ehk sa ei teadnud, ning ehk pakub huvi.

See on siia kirjutatud, kuna ma ei te muud kontakt aadressi.

loodan, et edastasin kasulikku infot.

Markus.