24 March 2009

I can be your villain, baby.


Koolivaheajad on selleks, et linnas ringi joosta ning öösel mitte magada saada.
Kahekordne kogus auto- ning muusikakooli, kinoskäik, veiniõhtu, kodune filmi/koomiksipäev, TÜ avatud uste päev, kontsert, sünnipäev. ^-^
Puhkus.

Mainisin eelnevas postis, et Vahur saatis mulle Watchmen'i Motion Comic'si. Teisipäeva öösel kohale jõudnud koomiks oli täielikult väärt kuute tundi arvuti taga istumist. A spectacuar piece of work! Ma ei jõudnud filmi ära oodata enam. Kuna Aapo oli samuti avaldanud soovi filmi näha, siis otsustasin teda kaasa kutsuda. Kinos sai lõpuks käidud neljapäeval.
Kuigi oli nii mõndagi, mille üle nurisega, jäi see tahaplaanile. See film on hämmastav! Kui mitte muusika pärast, siis kindlasti eriefektide ja näitlejatöö pärast. Seda annab ehk ühele pulgale panna Dark Knight'iga.

Aapoga sain kokku eemine nädal oodatust rohkem. Ta mainis, et see on midagi õnnistuse sarnast. Olin meelitatud. Esmaspäevane veiniõhtu, kujunes filmi vaatamiseks ning suhete ja maailmalõpu üle arutamiseks. Mis Aapo ütleb, on niiöelda 'meie teema'. Veinivalik tal seekord väga hästi ei õnnestunud, pean tunnistama ning tal oli komme karjuda hüsteeriliselt erinevate, mittetähtsate asjade peale. Kummaline, kuid ikkagi naljakas.

Nägin samuti kummalisi unenägusid. Kahte, kui täpsem olla. Lühem neist sisaldas ühte teatud isikut, keda ma silmast-silma ei ole kunagi kohanud, kuid olen temast kuulnud erinevatest allikatest ning kohanud teha erinevatel internetilehtedel. Unenäos süüdistas see isik mind jälitamises ning stalkimises. Nimelt olevat mina tema naist ning teda ennast juba pikemat aega haiglaselt jälginud. Muidugi saatsin ta igasuguseid halbu sõnu kasutamatta lähimasse *khm* auku. Seepeale oli ta üsna kindel minu identiteedis ning soovis, et tunnistaksin oma nime olevat Kadri (või Kadi). Weird. Teine, pikem unenägu on liiga pikk, et siia seda kirjutada ning äärmiselt õõvastav. Kuigi midagi jubedat ei juhtunud, tunnetasin kumisevat, tuima bassitooni oma kõrvus veel isegi üles ärgates. Kus mu unenägude seletaja on?
  • Raamatukogu - kohtuasju, tühja lootust ja vaidlust.
  • Õpetaja - raske elu.
  • Pime - muret ja silmahaigust.
  • Kasuka kandmine - austuse leidmist ja ka unustusse jäämist.
  • Bussiga koju sõitmine - soovi leida iseennast.
  • Langevad tähed - pettumusi ja hävinguga seotud muutusi.
Ning on veel palju asju, millele ma tähendust ei leidnud. This is all so weird..



Marik is my villain now (L)
Teie Aradia.

No comments: